Blogtrottr
Mr.闕小豪 :: 痞客邦 PIXNET ::
闕小豪,人類行為觀察家。喜好古生物化石、大自然、旅行、電影、閱讀等。 
Crabtree & Evelyn.

Pamper yourself and save money with value size items on sale.
From our sponsors
《重點是,我愛你》人生只有面對,沒有準備
Jan 8th 2014, 12:17

movie, No se Aceptan Devoluciones(重點是我愛你)(Instructions Not Included)

 

重點是,我愛你(No se Aceptan Devoluciones)

一部講述父女情感的幽默喜劇,這部墨西哥電影的男主角同時也是導演,他會讓我聯想起周星馳。

電影還蠻搞笑的,播映廳中我旁邊的一位女性觀眾就笑得超開心,不過這部電影的搞笑方式沒有戳中我的笑點,

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    wwws 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()