close
Blogtrottr
<<蘋果日報>>即時新聞-娛樂
>即時新聞-娛樂 
Subscribe to Bloomberg Businessweek

Get Bloomberg Businessweek for 84% off what others pay on the newsstand - that’s like getting 38 complimentary issues! Sign up today.
From our sponsors
蔡健雅當作家 厚臉皮出《做作派》
Dec 1st 2013, 07:46

【蕭孜玹/台北報導】創作才女蔡健雅(Tanya)跨行當作家推出新書《Tanya的做作派》,她今出席簽書會,分享自己烘培做派的心得。她笑說:「烤甜點讓我變厚臉皮,每當朋友誇讚好吃,我的頭就越來越大、自信心增加。」

她也表示,之後若再發行第2本書會取名《我只能苦笑的人生》,她解釋:「因為我生命中經常發生很多讓我傻眼、苦笑的事。」

蔡健雅教你做甜點,做出好心情。楊約翰攝

蔡健雅當作家推出新書《Tanya的做作派》。楊約翰攝

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    wwws 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()