Blogtrottr
Changes are afoot at Blogtrottr!
By popular request, we're bringing in paid plans with some cool new features (and more on the way). You can read all about it in our blog post.
批踢踢實業坊 Tech_Job 板
[心得] 面試記得帶證件~
Jun 28th 2013, 15:37

作者jamie7724 (冬眠白)

看板Tech_Job

標題[心得] 面試記得帶證件~

時間Fri Jun 28 15:37:06 2013

我想跟我一樣蠢的人可能沒幾個啦 但還是提醒大家面試記得帶證件才能換證,免得連廠都進不去QQ 小弟為了面試戀人未滿 特地請了一天榮譽假從陰間出來 心血來潮的從台北開車到中科 到了發現沒證件警衛不讓換證 我想問一下他公司的電話,就很直爽的告訴我他沒有(重點是態度還積掰XDDD) 一副就是你智障怪我囉?(好啦~真的是我智障XDDD) 後來請我朋友查了一下電話 結果內部的人也說無法 只好悻悻然的再開車回台北 我一整天榮譽假就耗掉了五小時 還好我下禮拜要永久重返陽間了 要不然我可能會死不瞑目XDD 哀...畢竟我現在用的錢包長這樣,連拉鍊都拉不起來,只有一堆投飲料的銅板 http://ppt.cc/-khN 我潛意識不想帶也是有可能的QQ 面試中科心得:台GG建築還滿漂亮的 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 118.165.231.66

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    wwws 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()