close
Blogtrottr
國內要聞
提供國內重要大事最新消息。 
張安薇感謝菲海軍陸戰隊救人
Dec 21st 2013, 05:48

11月15日在馬來西亞度假村遭恐怖份子綁架的台商張安薇,歷經35天後昨天終於脫險,她受訪時感謝菲國陸戰隊將她救出。菲國海軍陸戰隊指揮官在接受菲國媒體訪問時則強調,「沒有付贖金,這是一項正常任務。」

上午國內多家電視台播出張安薇受訪畫面,張安薇穿著水藍色上衣,略顯疲憊,她以英語答覆媒體表示「我想我我只想說,我真的很感謝菲律賓海軍陸戰隊的幫忙,將我救出,真的非常感謝!」

對於外界關切家屬是否付出贖金一事,菲律賓海軍陸戰隊指揮官接受菲國媒體訪問時表示,「沒有付贖金」,並指稱這是一項正常任務。

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    wwws 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()