close
Blogtrottr
<<蘋果日報>>即時新聞-最新
>即時新聞-最新 
Behind the scenes!

Click here to check out the Behind the Scenes photos and videos of the independent sci fi film The Crystal Crypt!
From our sponsors
何潤東打PS3  賞大蒜求助玩家
Sep 27th 2013, 13:51

【黃寶貞/綜合報導】何潤東打電玩在微博求救:「特助需要你們的協助!我和郭品超都在中國不同的城市各自用PS3,我們連的上線但無法一起打Call of Duty WW3。可是我和他都能夠各自跟台灣的朋友線上玩。陸毅就住我樓下,我和品超跟他卻也玩不了(所以應該不是ip的問題吧)。Why?!求答案!誰來璀璨我的人生啊?!幫我,我請你吃牛肉!請你吃大蒜!」有網友回應何潤東,以後別吃大蒜了,會嘴臭的。
想看更多有趣的娛樂八卦,請上「蘋果娛樂新聞」粉絲團https://www.facebook.com/AppleEnews
 

何潤東為打電玩廣求幫手。翻攝網路

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    wwws 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()