close
Blogtrottr
<<蘋果日報>>即時新聞-娛樂
>即時新聞-娛樂 
Take the Style Quiz

Join JustFab and get one pair of extraordinary shoes or bag every month, handpicked for you by our fashion experts.
From our sponsors
成龍改口 否認掛念小龍女
Nov 10th 2013, 06:35

【莊玉玲/綜合報導】成龍日前在北京宣傳新片《警察故事2013》竟提到:「(戲中)父親忙於警察工作,結果在生活上疏忽了女兒,導致女兒很叛逆,我想起了我的小龍女,因為我也對她疏忽了很久。」被解讀公開掛念小龍女。但前天他在上海出席「成龍電影藝術館」活動時否認報導,更指媒體斷章取義:「當天我說的是『在電影裡的女兒很可憐,我從小就沒見過。』所有記者應該都清楚聽到我講的是什麼,現在有個風氣就是斷章取義譁眾取寵。我不需要解釋,有時候不說話也中槍,躺著也中槍,都不敢講話!」

成龍前天在上海出席活動指媒體斷章取義。翻攝網路

小龍女現在與媽媽相依為命。資料照片

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    wwws 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()