close
Blogtrottr
<<蘋果日報>>即時新聞-最新
>即時新聞-最新 
Shop Best Buy

Find this week's deals in computers, cameras, phones, and more! Choose store pick up or other shipment options.
From our sponsors
周渝民帥穿Dior Homme 與女友同破病 
Dec 6th 2013, 10:51

【陳慧明/台北報導】仔仔〈周渝民〉剛穿著Dior Homme西裝,出席由《GQ》雜誌主辦的《GQ Men of the Year》頒獎典禮。他因支氣管發炎,受訪時聲音不大,數次咳嗽,與透露身體出狀況的喻虹淵同時都在掛病號。媒體問起喻虹淵,他不願多說:「我不代表其他藝人發言,而且我覺得我講越多就是越貶低身邊的人,我身邊朋友很多人都是很有志氣的,自己能力也很好,不需要我去幫助。」
 
想看更多有趣的娛樂八卦,請上「蘋果娛樂新聞」粉絲團

周渝民(仔仔)今出席GQ風格男人頒獎,接受報紙聯訪,心疼女友被寫。朱世閎攝

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    wwws 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()