close
Blogtrottr
<<蘋果日報>>即時新聞-最熱
>即時新聞-最熱 
Own the Game.

Elevate your game with the newest adidas men's soccer footwear and apparel.
From our sponsors
楊一展發願像模範老爸李李仁 花時間陪兒成長
Oct 6th 2013, 08:57

【陳幼英/台北報導】遠傳電信與兒福聯盟,關懷棄養與收養兒邁入第七屆,幫助近六千多位收養與棄養兒找到家,邀請兒福聯盟愛心大使樂樂、楊一展,響應「寶寶造型茶包」的粉絲競標義賣活動,藉此拋磚引玉,透過義賣活動將眾人點滴之力,集結成一股堅實愛心後盾。楊一展活動中也感性地表示:「將來我有小孩,我會用很多時間陪伴他成長,像李李仁一樣做個模範老爸。」

兒福聯盟造型茶包首賣會,楊一展、樂樂父女檔聯手獻愛心。 楊約翰攝

楊一展表示:如果我有小孩、我會用很多時間陪伴他成長,像李李仁一樣做個模範老爸。 楊約翰攝

楊一展表示:如果我有小孩、我會用很多時間陪伴他成長,像李李仁一樣做個模範老爸。 楊約翰攝

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    wwws 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()