close
Blogtrottr
遊戲基地新聞
 
TypePad Has the Tools

Looking for a premiere blogging service? Start your blog today on TypePad.
From our sponsors
武將轉生天下無雙 《霸三國》九月新版更新預告
Sep 13th 2013, 11:36, by gamenews ( 基地主播 )

  做為時下最熱門的一款以寫實為風格、三國為歷史題材的戰爭策略類遊戲,《霸三國》九月的更新一直為眾多玩家所期待,現在,新版的神秘面紗終於要就要揭開了。


  提到《霸三國》最吸引玩家的是什麼?必須是武將,更確切的說,必須是名將。可是名將有限,不是所有的人都能獲得名將。因此本周介紹給玩家的是「武將轉生系統」!

  武將轉生系統,故名思議是能使玩家手中的武將突破限制,變得更強。此系統針對所有玩家開放的,每個人,都可以通過武將轉生功能,讓自己的愛將能力更上一層樓!


  玩家武將到達規定的等級上限即可開啟,滿級武將可通過消耗特定道具進行轉生,轉生後武將初始屬性提高 10%,武將等級變為 1 級。一個武將可轉生 5 次,提高 50% 實力!

  武將轉生系統的開啟了霸三戰力飆升的新時代,低成長武將只要勤奮,經過多次轉生,一樣可以帶領千軍萬馬,成為一方豪傑。

  九月改版,勢必帶來全新挑戰,重燃玩家激情!武將轉生系統將玩家的武將實力、戰力的飆升,要想爭霸三國,這個玩法,可不容錯過!

QR CODE

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    wwws 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()